Onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever bestaat reeds meer dan 65 jaar en is toonaangevend op het gebied van industriële reiniging, transport en afvalmanagement. Men heeft meerdere vestigingen verspreid over het land, waar ruim 700 mensen werkzaam zijn. Wij hebben een vacature voor een
RECEPTIONISTE MET (FINANCIEEL) ADMINISTRATIEVE TALENTEN
De functie
Wij komen graag in contact met een fulltimer die spontaan en flexibel is, het leuk vindt om op meerdere vlakken inzetbaar te zijn en die zich klantvriendelijk en dienstverlenend opstelt. De focus ligt op receptionele werkzaamheden met daarbij financieel administratieve taken, waaronder:
• Het aannemen en (eventueel) doorverbinden van de telefoon;
• Gastvrij en correct ontvangen van bezoekers;
• Ondersteuning bieden op de inkoopadministratie;
• Het maken en controleren van inkooporders/bestelbonnen;
• Uitvoeren van ondersteunende facilitaire werkzaamheden, waaronder het bijhouden en aanvullen van de voorraden;
• Het optimaliseren van interne bedrijfsprocessen.
Functie-eisen
• Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4-niveau;
• Je bent financieel administratief onderlegd;
• Je bent het visitekaartje van de organisatie, wat betekent dat je spontaan en dienstverlenend ingesteld bent;
• Je kunt goed omgaan met hectiek;
• Je bent leergierig en denkt mee met de organisatie;
• Je hebt een proactieve en derhalve initiatiefrijke houding.
Wij bieden
• een dynamische fulltime baan binnen een gezonde organisatie;
• goede arbeidsvoorwaarden;
• je wordt ingeschaald binnen de cao beroepsgoederenvervoer.